ZETA CUBE

Cube je rešenje koje omogućava digitizaciju informacija i automatizaciju procesa, čime se postavlja temelj digitalizaciji poslovnica i daljoj digitalnoj transformaciji poslovanja. Za razliku od klasičnih self-service rešenja, čiji je cilj ušteda ukidanjem učešća ljudskog faktora, što za posledicu ima smanjenje za banku vrlo bitne interakcije sa klijentima, Cube nudi alatke za uvećanje obima i kvaliteta komunikacije, koje omogućavaju redefinisanje načina izvršavanja procesa. Povezivanjem sa ostalim podsistemima banke, dobija se bolja i sveobuhvatnija usluga, kao i potencijal da se brže i preciznije iskomunicira neki novi proizvod ili usluga. Uvodjenjem ovakvog rešenja, dugoročno se postavlja osnova za dalju evoluciju poslovanja, a kratkoročno se ostvaruje veliki broj poboljšanja, kao što su:

VEĆA DOSTUPNOST

Automatizacijom procesa, banka može povećati dostupnost svoje usluge, kako vremenski (Zona 24), tako i prostorno (off-site terminali).

BRŽA USLUGA

Skraćuje se vreme čekanja na uslugu, a kada je ono ipak neophodno, može se, putem različitih kanala, iskoristiti za ciljanu promociju proizvoda

VEĆA INTERAKCIJA SA KORISNIKOM

Veći broj alatki za komunikaciju (video call, ciljane promocije, customer satisfaction…) sa korisnicima, dovodi interakciju na mnogo viši nivo. Tok informacija ka korisniku postaje mnogo inteligentniji i precizniji, a akcenat se daje i na vrlo bitnoj – povratnoj informaciji.

NOVI KANALI ZA PROMOVISANJE PROIZVODA I USLUGA

Osim klasičnog Digital signage-a, banka dobija mogućnost da, povezivanjem Zeta Cube-a sa svojim CRM sistemom, prikazuje i ciljane promocije korisnicima, na koje oni mogu i reagovati.

SMANJENJE TROŠKOVA

Digitizacijom se otvara mogućnost optimizacije broja zaposlenih po ekspoziturama. Virtuelizacijom terminala, ljudsko prisustvo se može centralizovati, što banci omogućava mnogo bolju iskorišćenost resursa, a krajnjim korisnicima kvalitetniju uslugu.

VEĆA SIGURNOST

Prebacivanjem rada sa gotovinom na automatizovane terminale (bankomati, samouslužni terminali, TCR-ovi, depozit mašine i sl.) znatno se povećava fizički aspekt bezbednosti poslovanja.Takodje, smanjuje se i mogućnost greške u obradi.

JEDNOSTAVAN RAZVOJ

ZetaCube je dizajniran tako da se lako može menjati i prilagodjavati, a da je razvoj i implementacija novih fukcionalnosti i interface-a maksimalno pojednostavljen. Process Wizzard omogućava lako modeliranje procesa osobama koje nisu informatički obrazovane, jednostavnim redjanjem nekih od ugradjenih aktivnosti, kao što su: Autorizacija, unos podataka, prikaz podataka, štampa dokumenata, skeniranje dokumenata, skeniranje 1D i 2D bar kodova, prihvat novčanica i kovanica, izdavanje novčanica i kovanica, prihvat kartica, štampa, embosiranje ili puna EMV personalizacija kartica, biometrija, digitalni potpis, digital signage, video conference…

BOLJI UVID U NAČIN I BRZINU IZVRŠAVANJA PROCESA

Automatizovanjem procesa putem ZetaCube rešenja, dobija se detaljan uvid u način njihovog izvršavanja. Procesi se mogu pratiti u trenutnom vremenu ili istorijski, putem velikog broj izveštaja. Ove informacije su od presudne važnosti za dalju optimizaciju i evoluciju poslovanja.

KONTINUITET PROCESA

Rad procesa se pamti centralno i oni mogu biti pauzirani po završetku svake započete aktivnosti i naknadno nastavljeni.

DODATNA VREDNOST I NOVE FUNKCIONALNOSTI

Osim automatizacije postojećih procesa, cilj digitalizacije je i donošenje nove vrednosti i novih funkcionalnosti, što ZetaCube i omogućava.
Ovo su samo neki od takvih primera:

Cross-terminal execution

Cross-terminal execution dozvoljava nastavljanje transakcija započetih na bilo kom terminalu ili šalteru. Neki od primera izvršavanja procesa na različitim lokacijama:
  • Hostesa sa tabletom identifikuje klijenta i pomogne mu da izvrši neke jednostavnije aktivnosti (štampa dokumenata) ili ga uputi da nastavljanje procesa izvrši na terminalu ili šalteru.
  • Korisnik započne proces na terminalu, ali želi da nastavi rad sa službenikom
  • Korisnik podnese zahtev (za karticom npr.) na mobilnom telefonu i na terminalu mu se izradi i sl…

Digital signage

Moguće definisanje kampanja, koje će se prikazivati na odabranim grupama terminala u određenom periodu i koje mogu varirati od obične marketinške poruke na nekom od ekrana, do kompletnog prilagodjavanja korisničkog interface-a. Kampanje mogu biti i aktivne, pa tako određene korisničke akcije mogu inicirati izmene poruka.

Video conference

Klijent u svakom trenutku može zatražiti pomoć službenika i biće uspostavljen video poziv sa CALL centrom. Službenik putem browser-a može imati uvid u stanje procesa na terminalu i osim verbalne pomoći, može izvršavati i interevencije.

VEĆI UP-TIME

Jedinstveni proaktivni način praćenja rada samouzlužnih terminala i direktna komunikacija sa servisnom kompanijom garantuje manje kvarova i brže intervencije.

OSNOVNI MODELI ZETA CUBE SISTEMA

MANAGEMENT MODULE

Alatke za razvoj konfiguracije terminala i njihovu automatsku distribuciju, interface-a ka spoljnim sistemima i sl .

TRANSACTION MODULE

Sva komunikacija terminala sa eksternim sistemima se dešava putem ovog modula. On je zadužen za koncentraciju i garantuje integritet transakcija.

MONITORING MODULE

Real-time nadzor i upravljenje stanjima hardvera i procesa, kao i uvid u transakcioni log.

HARDVER

Zeta Cube nije zavisan od tipa terminala na kome će se izvršavati – postoji podrška za veliki broj periferija, a implementacija za nepodržane je vrlo jednostavna. Hardverska konfiguracija terminala zavisi od strategije banke – od toga da se na jednom terminalu izvršavaju svi podržani procesi, pa do toga da su terminali specijalizovani po procesima ili grupama procesa. Primeri specijalizovanih terminala:

Document management terminal

Funkcije: štampa i skeniranje dokumenata.
Neophodne periferije: A4 printer, A4 skener (sa ili bez kasete za arhiviranje), čitač kartica (opcija)

ebanking terminal

Funkcije: pristup eBankingu.
Neophodne periferije: fizička tastatura (opcija), trackball miš (opcija), čitač kartica (opcija)

Cash management terminal

Funkcije: izdavanje novca, prihvat novca, prihvat naloga za promet
Neophodne periferije: cash dispenser, notes acceptor, coin dispenser, payment orders scanner, card reader

Payment terminal

Funkcija: primanje uplata
Neophodne periferije: note acceptor, coin dispenser, card reader, POS module

Klijentski podsistem (aplikacija na terminalu), osim što podržava izvršavanje svih aktivnosti, nudi i alatke za naprednu multimedijalnu komunikaciju sa korisnikom. Ekrani koji se prikazuju se lako mogu prilagoditi i menjati dinamički.
Neke od prednosti ove aplikacije su:

Fleksibilne izmene

Fleksibilne izmene na aplikaciji mogu biti konfigurisane na serveru i distribuirane na terminale u roku od par sekundi

Prilagodljiv dizajn

Prilagodljiv dizajn, funkcionalnosti i ponašanje može biti personalizovano statički ili dinamički

Digital signage

Idealno za „digital signage“, podršku putem video conference poziva, emitovanje personalizovanih ponuda…

Više ekrana

Više ekrana, podeljeni ekrani i podrška za „Sliku u slici“

Event driven

Ponašanje aplikacije može biti usklađeno u skladu sa velikim brojem internih ili eksternih događaja

Interaktivna multimedija

Sadržaj može biti dinamički prilagođavan u zavisnosti od klijenata, aktivnosti, lokacija…

Modularnost

Novi softverski ili hardverski moduli se mogu lako dodavati

Periferije

Podržan veliki broj hardverskih periferija

PLATFORMA I BAZA PODATAKA

  • Windows .NET framework
  • Microsoft SQL server DB